perjantai 20. kesäkuuta 2014

Baby I, I would lie

Moi! :-) Tästä tulee tällanen kauhee fangirlin ylistysteksti, joten jos vihaat Isac Elliotia, en suosittele että jatkat tekstin lukemista. Ja valitan myös yhestä asiasta joka mua niiiin pännii!

Eli eilen tosiaan Isacilla oli minikeikka Helsingin Forumissa klo 18. Sen keikan näki myös livestreamina Isacin sivuilta. Siellä esitettiin myös Isacin uus biisi "Baby I". Mun mielestä se biisi on ihan sairaan hyvä! Mä tykkään sanoista ja se melodia kuulostaa kivalle mun korvaan. Mä olin iha itkun partaalla sen koko livestreamin ajan. Ihana aatella että enää vähä päälle kuukausi ja mä nään sen ekaa kertaa! Mä en voi oikein vieläkään uskoo sitä.

Mä oisin tosiaan menny sinne Helsinkiin, mutta asun liian kaukana. Onneksi en menny paikan päälle. Siel oli kuulemma ihan kauhee töniminen päällä ja muutama fani riehu siellä. Yks tyttö oli joutunut sairaalaan kuvauttamaan sen kyljen. Jotakuta oli kuulemma revitty hiuksista ja kuristettu että se kaatuis ja taempana olevat pääsis eteenpäin. Ku kuulin näistä mä mietin että mikä ihmisiä vaivaa? Joo Isac on ihana ja hyvä laulamaa ja tottakai haluu päästä mahdollisimman eteen, mutta jos sä et siihen eturiviin pääse nii ei voi mitää. Ne jotka Forumissaki oli eturivissä oli jonottanu 30 tuntia ja nukkunu yön siellä kauppakeskuksen edessä. Eikö ois ihan oikeutettua että ne sais olla siellä eturivissä ihan rauhassa? Se paikka ansaitaan jonottamalla. Vaikka te miten tönisitte ja tunkisitte ittenne sinne eturiviin, ette te yhtäkkiä hyppää Isacin syliin. Tiiän että Isac on tosi monille aivan järjettömän tärkee, mutta ei muita ihmisiä VOI alkaa satuttaa jotta pääsis siihen idolinsa nenän eteen. Ja ku joku ei ollu saanu henkee ja se oli huutanu töniville jotai "älkää tönikö, mä en saa henkee", niin sieltä oli kuulemma vastattu vaan jotai "oma ongelmas, mee sit pois siitä". Joskus melkeen hävettää sanoo olevansa ellioteer just tällasten takia.

Ja tästä alusta tuli tällanen kauhee valitusvirsi, mut lopussa voisin kertoo vaikka jotain mun kuulumisia ja juhannussuunnitelmia!

Mulle ei oo lähipäivinä tapahtunu oikeen mitään erikoista. Yhteen väliin muutin kesäksi meidän pieneen mökkiin tuonne pihalle, kun olin sitä sisustanut. Kävin myös parin kaverin luona ja yks kävi tässä meillä!

Kauhee ajatus että tänää on jo juhannusaatto. Keskikesän juhla.. Nii mikä keskikesä? Ulkona on 9 astetta lämmintä, tuulee ja sataa vettä. Mä en tiiä selviänkö jos loppukesä on tällasta! Nyt juhannukselle mulla on jonkin verran suunnitelmia, ei kuitenkaa mitää kauheeta do it - listaa. Tänään saatetaan käydä Vieremällä juhannusraveissa (en pidä hevosista, mutta en aio jäädä juhannusaattona yksin kotiin istumaan koneelle). Siellä menee varmaan ilta. Nyt tehdään jotain ruokaa, ja mummo tulee meille syömään. Huomenna saatetaan käydä Karstulassa mummolan mökillä. Sunnuntaina alan varmaa pikkuhiljaa pakkailla ku meen tiistaina haitarileirille joka kestää kuus päivää! :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti