lauantai 14. kesäkuuta 2014

Common white girl tag

Mä ajattelin nyt tehdä tän joidenkin vlogaajien tekemän common white girl tag-haasteen tällain kirjallisessa muodossa. Kävin muuten tänään kuvailemassa ulkona, joten seuraavassa postauksessa saatte varmaankin nähdä pari kuvaa! Luvassa paljon kuvia kukista.. Niiden kuvailu on kivaa varsinkin täällä maalla, kun niitä on niin hirmupaljon!

1. Lempi starbucks-juoma?
- Mun on pakko myöntää, etten oo koskaan käynyt oikeassa starbucks-kahvilassa. Kauppojen juomia oon maistanut, ja niistä vanilla frappucino on ehdoton suosikki!

2. Miten kauan sinulla menee aamulla valmistautuessa?
- Jos hampaiden pesu ja pukeminenkin lasketaan, niin ehkä 15 minuuttia. Mä en aamulla muuta kuin pesen hampaat, puen ja harjaan hiukset. En edes meikkaa joka päivä, mutta mun meikkiin kuuluu vaan huulikiilto, puuteri ja ripsiväri, joten se vie vain viisi minuuttia.

3. Kuinka monta selfietä otat päivässä?
- Tosi paljon. Tykkään selfieiden ottamisesta tosi paljon, vaikken oo mikään kedon kaunein kukka. Jos olen laittamassa instagramiin uuden kuvan, niin selfieitä kertyy. Keskimäärin otan ehkä 20-30, joskus en yhtään.

4. Kuinka monta ig-seuraajaa ja -kuvaa sinulla on?
- Mulla on 198 seuraajaa ja 25 julkaisua. Käykää muuten seuraamassa @lauraauu_

5. Sanotko ikinä "lol" tai "omg" ääneen?
- En käyttösanana. Joskus läpällä saatan jommankumman noista sanoa.

6. Käytätkö yhtä vaatetta enemmän kuin kerran?
- Tottakai!

7. Oletko rasisti? 
- En todellakaan. Ilmaisen mun mielipiteet kyllä erittäin jyrkästi, ehkä joidenkin korvaan rumasti, mutten ole mitään ihmisryhmää kohtaan rasistinen.

8. Kuinka monta tweettiä sinulla on?
- 160. Twiittailen lähinnä satin circukselle tai Isac Elliotille..

9. Instagram, twitter vai tumblr?
- Ei ainakaan tumblr, en käytä sitä. Ehkä instagram, vaikka twitter on mulle myös "tärkeä" sovellus (Isac..)

10. Miten käytät suurimman osan ajastasi?
- Teen jotain kännykällä, kesäisin olen rannalla, pelaan lentopalloa, soitan...

11. Ketkä ovat lempi youtubereitasi?
- Mentaalisavuke, Papananaama ja mmiisas. Ja Isac Elliot.

12. Miten usein laitat kyntesi?
- En käy koskaan manikyyreissä tai muissa maksavissa kynsienhoidoissa, mutta lakkaan kynteni aika harvoin. Tosin joskus on jotain kausia, että laitan todella paljon kynsiä, mutta tällä hetkellä kynsienlaitto ei kiinnosta.

13. Oletko shoppailuaddikti?
- En. Kotipaikkakunnallani ei voi shoppailla. Pidän toki shoppailusta erittäin paljon, odotan innolla seuraavaa kertaa kun pääsen vaikkapa Ouluun tai Saloon.

14. Kuinka monta kertaa olet katsonut Mean girls:in?
- En koskaan. Melkein hävettää.

15. Omistatko mielestäsi paljon vaatteita?
- En enää, kun heitin turhat pois.

16. Otatko aina kuvan ruoastasi, ennen kuin syöt sen?
- En.

17. Käytätkö meikkiä joka päivä?
- En käytä.

18. Millaiset ovat arvosanasi koulussa?
- Hyvät. Keskiarvoni keväällä oli 9.3.

19. Miten yleensä laitat hiuksesi?
- Harjaan ja jätän auki. Mulle ei sovi poninhännät tai sellaiset, mun hiukset on sen verran lyhyet.

20. Näytätkö aina edustavlta?
- En todellakaan! Onneksi kukaan ei näe mua esimerkiksi nyt! Paitsi mun perhe :-D

 

2 kommenttia:

  1. Tykkään ihan älyttömästi sun tavasta kirjoittaa, se on niin kivan asiallinen muttei liian. :D
    Sun blogissa on muuten ihanan yksinkertainen ulkoasu! :)

    VastaaPoista