perjantai 13. kesäkuuta 2014

You, you, you, drive me crazy

Moikka!

Mä ajattelin aloittaa tän bloggaamisen (taas) uudelleen. Mä oon ainakin kaksi kertaa jo aloittanut tän blogin uudelleen, katsotaan, jos nyt into pysyis! Mulla ei tosiaan ole tää bloggerin ulkoasun muokkaaminen ihan hanskassa, joten pahoittelen ulkoasun keskeneräisyyttä!

Mulla ei ole käytössä kunnon kameraa, joten ette saa kuvia kuin harvoin, kunhan viitsin kuvata tuolla digikameralla. Tänne saatan kirjoittaa noin neljästi viikossa tai pari kertaa kuukaudessa, riippuen siitä paljonko minulla on aikaa istua koneella. Joten postauksia tulee TODELLA epäsäännöllisesti, sitä ei kannata ihmetellä.

Mä voisin kertoa vähän musta. Eli mä oon 14-vuotias tyttö pohjoispohjanmaalta. Harrastan lentopalloa ja haitarinsoittoa + musiikkiopistossa opiskeluun pakollisena kuuluvaa musiikin teoriaa. Mä tykkään tosi paljon musiikista, kavereiden kanssa oleilusta, kuvaamisesta (jos on kamera jolla kuvia viitsii ottaa) sekä monista urheilulajeista, vaikken mä niissä niin hyvä olisikaan. Tykkään myös hirmuisesti sisustamisesta sekä kaikenlaisista kauneusjutuista, mutta esimerkiksi meikkaamisen suhteen myönnän olevani laiska :-D Ei mun perusmeikki muuta mun kasvoja paljoa mitenkään, tälla hetkellä vain rusketus peittyy ja ripsistä tulee hieman pidemmännäköiset. Ja tykkään myös leipoa ja laittaa ruokaa!

Nyt kesälomalla mulla on jonkin verran menoa. Nyt 5.-8.6. olin Raahessa Power Cupissa (jossa sijoituttiin C-tyttöjen tsemppisarjassa sijalle 34). Olisin mennyt tänään Ouluun katsomaan Satin Circusta, mutta se peruuntui koska en saa lähteä Ouluun heilumaan yksinäni. Ohjelmassa on vielä harmonikkaleiri ihan 24.-29. kesäkuuta, 2.7. lähdetään orkesterin kanssa Ikaalisiin esiintymään ja 24.7. menen Ouluun katsomaan Isac Elliotia (!!!). Muuten aion käydä power parkissa, olla paljon rannalla ja nauttia kesästä niin kauan kuin sitä kestää.

Mut löytää aika monesta sosiaalisesta mediasta. Mua saa seurailla twitterissä @llauraelliot ja instagramissa @lauraauu_. Ja ask.fm:ssä mun käyttäjänimi on Lauraiida, käykääpä kyselemässä! Muhun saa myös tulla tutustumaan jos haluaa vaikkapa kikissä, mun kik on jaastlaura :-)

Tässäpä tää nyt taisi olla, heihei :-)

+ jos joku osaa kertoa miten tuon blogin otsikon saa pois bannerin päältä, kertokoon kommentteihin. Mä en itse nimittäin saa sitä millään pois (tän jälkeen kaikki varmaan pitää mua ihan tyhmänä ja se on joku helppo juttu)!

2 kommenttia:

  1. Blogin otsikon saa pois bannerin päältä ulkoasun kautta.
    Ulkoasu --> *Blogin nimi* (ylätunniste) --> ja sinne sitten pistät bannerin "kuva" kohtaan. Siinä on kolme valintaa ja valitse niistä sitten se Otsikon ja kuvauksen _tilalla. :) Kysy jos et vielä tajunnut, selitystaitoni ovat täydelliset. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Määpä kokeilen heti ku meen koneelle :-)

      Poista